Wednesday, December 28, 2011

one mend-fault is worth twenty spy-faults...

the intake valve dome out of 1915 indian...it's been broken since, oh, when we were somewhere in arizona during the cannonball.

前回のキャノンボールで確かアリゾナ辺りで大事なところがポッキリンコしちゃった、インディアンのインテーク バルブ ドームをいよいよ修理。待たせてソーリー。







it's good now!

でけたー!  





3 comments:

kazuu said...

こんばんは、久しぶりの書き込みです
ホットロッドお疲れ様でした
来年のキャノンボールに向けてちゃくちゃくと進んでますね、がんばってくださいw

私のKJもあの後エンジン掛けてみました
http://kwest2424.blogspot.com/2011/12/fired-up.html
こんなかんじになりました、時間ありましたら 見てください

では 良いお年を!

Hairy Larry said...

Seems appropriate to be mending the old Indian with the help of the old Bridgeport...

shinya kimura said...

kazuuさん: 明けましておめでとうございます。ありがとうございます。

Hairy Larry: the old bridgeport is the best!